feliciajakobsson

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

hejhopp gummisnopp !

Av felicia jakobsson - 3 januari 2011 15:10

hej alla stencoola !


idag så gick jag och lisa och la oss halv 5 för att hennes mamma kom och såg att vi stog och spelade kinect halv 4 så hon blev as sur. men sedan somnade vi halv 5. och när vi vaknade trodde jag att den var 11 men den va 1  :$ iaf sedan resten av dagen har linus haft damp på oss hela tiden, men nu är han lugn... 

men orkar inte skriva mer nu pöss ;* 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia jakobsson - 15 januari 2011 01:29

hej !   jag har ny blogg, och då kan ni ju checka in den ist,   http://feliciajakobssonn.blogg.se ...

Av felicia jakobsson - 11 januari 2011 14:57


hejhopp !   idag så vaknade jag havl sju och gick upp tog på mig brallorna och la mig i sängen igen och kollade på tv. jag såg till typ 7 sedan gick jag upp och sminkade mig och plattade håret, och när jag var klar var klockan 8 så jag tog en mac...

Av felicia jakobsson - 10 januari 2011 21:27

hej!   idag är det måndag och skolan började, jag hatar skolan, årslov, kul D:  idag var jag med ebba och vi spelade buzz typ hela tiden, sedan var det ju badminton.. det är alldeles för många i våran grupp nu :S iaf ja, sedan har jag inte gjor...

Av felicia jakobsson - 8 januari 2011 18:55

hej ! ja idag så har jag varit med isa och mamma på tävling (trettonspelen) i helsingborg.  första klassen (lb) så gick det jättebra, hon låg 3a till typ den var as lite ekipages kvar. och sedan i andra klassen (la) så gick det också bra fast ...

Av felicia jakobsson - 7 januari 2011 19:01

hej hopp trallala !   som ni ser så har jag varit på vallåsen (hallandsåsen) och åkt skidor. det var inte roligt i början för jag ha aldrig stått på ett par skidor förren idag. iaf, så först åkte jag i barnbacken sedan åkte jag 1/4 av en av de lä...

Presentation


Felicia Jakobsson!
här får ni läsa om mitt liv, intresse, och lite olika saker. ni får gärna ta en titt, den bits inte ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards