feliciajakobsson

Alla inlägg under december 2010

Av felicia jakobsson - 31 december 2010 16:49

Ja, 

snart kommer gästerna. har redan fixat mig och sånt, haha har ju inget att göra ;) 

men ikv kommer jag att var med becci ;) men ni får ha ett gott nytt år, ( ät inte godis ) ;) puss ;*


   

Av felicia jakobsson - 31 december 2010 11:05

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA !


idag är det nyår, och det kommer bli sådär kul.. ville fira hemma hos louise, men det fick jag inte ;'( har inga raketer till mig, men jag får tvinga mamma och pappa att de ska buy till mig ;). nu har jag precis vaknat, först väckte sebastian mig, genom att bara öppna dörren, och då fick pappa damp på honom. sedan väckte isa mig genom samma sak för att säga att vi ska rida men jag bara struntade i det och somnade om.( sjukt trött ) ja vad ska alla göra idag ? 


pussi ;*

Av felicia jakobsson - 25 december 2010 10:25

hej !


igår var det julafton som sagt. och jag har ingen kusin i mammas släkt så jag hade jätte tråkigt när vi inte gjorde någonting :( iaf innan de kom så städade jag, red och sånt. när de kom tittade vi på kalle anka, det suger (N) men sedan öppnade vi julklapparna och de jag fick var :


pengar

kläder

platttång 

godis

presentkort

perfym

och lite mer. 


sedan så gick det ett tag och så åt vi mat vi ungefär 7

efter att de vuxna ätit mat så spelade vi paketleken vi ungefär 9. 

jag fick inget, men vi har ett barngaranti att alla barn får ta ett paket av någon om man inte har något. så jag tog mitt eget xd 

det var choklad påse xd iaf sedan kollade jag på film efter alla hade gått hem. filmen var bra, kollade på lifes size. 

hur var eran jul ? 


puss ;*

Av felicia jakobsson - 23 december 2010 17:37

hello!


today I'll write in English XD I woke up at 9 and at 10 came to ebb back to me.

we did not

do much, but we played cards and then we went out. it was shit cold and wehad fun.

 but then we went back inside. we watched the Christmas calendar and watched"The Day After Tomorrow" hate katastof movies. Then she went home so I've been alone all night, it's not funny :(  but now I am not able to write more

 kiss; *

Av felicia jakobsson - 22 december 2010 23:12

hej !


det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg, men det är för att jag har helt enkelt inte orkat, men nu ska jag försöka att göra ett varje dag. ni får gärna följa den då för jag ska ju lägga in varje dag. i måndas spelade vi upp julpjäsen vi hade övat på jättelänge, och det blev lyckat, sedan på kvällen färgade jag mitt hår svart och det blev superbra tycker jag   iaf sedan i tisdas så slutade vi skolan :D det var bra. i skolan så tittade vi på film och dansade runt granen :( det var super tråkigt. efter skolan stack jag direkt till clara. vi gjorde lite olika och så. sedan på kvällen så satt vi vid datan och så. och idag ( onsdas ) så vaknade jag halv 11 och satte mig vid datan. vi åt frukost sedan stack vi ner till isen. det var inte så kul där men på vägen hem så stannade vi upp på getabacken och åkte plastpåse pulka, det gick skit fort :D

när vi kom hem kom min mamma nästan och hämtade mig direkt,    när jag kom hem red jag, gick jättebra. när jag kom in och hade vatt inne ett litet tag skulle vi till farmor och lämna julklappar :p när vi kom dit åt vi macka, lussekatt, och choklad. det var gjott vi var där till halv 8 och sedan påvägen hem så stannade vi förbi hans och siwan för att hämta julklappar. så vi kom hem halv 9   -.-' när jag kom hem satt jag vid datan och det har jag gjort hela tiden nu puss på er ! GOD JUL !


  

Presentation


Felicia Jakobsson!
här får ni läsa om mitt liv, intresse, och lite olika saker. ni får gärna ta en titt, den bits inte ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards